Klantenservice medewerker

Functie

Voor het contactcenter zijn wij op zoek naar een medewerker klantenservice (m / v / x) op de inbound afdeling. Na het opleiden van de “servicemedewerkers (ster)” kun je aan de slag. Je bent het aanspreekpunt voor consumenten.

Jouw taken:

-Je behandelt inkomende vragen over nieuwe bestellingen, facturen of nieuwe klantregistratie (inbound). Dit kan niet alleen via de telefoon, maar ook via e-mail of social media. Daarom is het belangrijk om het Nederlands onder de knie te krijgen.

Zakelijke houding is u absoluut niet vreemd!

Aanbod

Uiteraard wordt uw uitstekende prestatie ook beloond:

  • -Vaste opties op middellange termijn
  • -Je werkt in een evoluerend contactcenter
  • – Carrièremogelijkheden hebben

Jouw profiel

Wat verwachten we van kandidaten?

  • -Je spreekt vloeiend Nederlands
  • -Je bent klantgericht en hebt zakelijke inzichten
  • -U bent blij en gemakkelijk in contact en zorgt voor een gepassioneerde klik
  • -Goede computerkennis en beheersing van sociale media
  • -Zorg voor een fulltime, flexibel rooster en je kunt ook in het weekend werken.

Communiceer of bepaal het doel van de oproep (bestellingen, verkoop, informatie, reclame, hulp, enz.), Behandel: uitgaande oproepen (klantenloyaliteit, klantenwerving, verkoop aan individuen en bedrijven, enz.), Neem contact op met klanten en potentiële klanten om de producten van het bedrijf te introduceren en Diensten (nieuwe producten, verhoogde verkoop, …) kregen een telefoontje van het medisch centrum om de urgentie van het organiseren van interventies te beoordelen (ter plaatse uitzenden van artsen, ziekenhuisopname, repatriëring, …), onafhankelijke variabelen, scripts, verkoopinstructies, … maak gedetailleerde beschrijvingen, rekruteer personeel en leer ze organisatorische richtlijnen, controleer productbeschikbaarheid, diensten, bestelgegevens, reserveringen, … invoeren, bevestigen De richting van de klant, en hun oproep doorverbinden met de juiste gesprekspartner (technicus, verkoper, accountmanager, …), de activiteiten van het team coördineren, de kwaliteit van het gesprek of de externe operator controleren, de reden voor de externe operator wordt gepresenteerd Suggesties voor verbetering (training, begeleiding, …), Bepaal bedrijfsdoelen (verkoop, capaciteit, omzet, klanttevredenheid, enz.), Stel jezelf voor aan de telefoon, controleer de identiteit en gedetailleerde informatie van de gesprekspartner (klantnummer, adres, enz.), Voltooi digitale volgdocumenten voor telefonische follow-up en klanten informeren het product Functies Advies geven aan klanten, afhandelen van: inkomende oproepen (consumentendiensten, bestellingen, hulp en bijstand aan klanten, …), ontwikkelingshulpoplossingen (pechhulp, repatriëring, …)

Getuigschrift secundair onderwijs

https://www.vindazo.be/vacatures/klantenservice-medewerker.html