Augustinus-college

Lang leve de bezoekersregistratie

Het valt natuurlijk niet te ontkennen dat we nu in onzekere tijden leven. Je weet gewoon niet wat de toekomst zal brengen, dus daarom zit er maar één ding op: het allerbeste  maken van de situatie zoals hij nu is! Zeker als je een bedrijf hebt, dan moet je alles op alles zetten om creatief en flexibel met alles om te gaan. Waarschijnlijk zijn jouw medewerkers jouw kostbaarste bezit, zonder hun komt al het werk nooit af. Als het dan ook nog eens noodzakelijk is dat deze medewerkers fysiek in het bedrijf werken, dan wil je natuurlijk koste wat kost voorkomen dat het corona virus binnendringt in jouw bedrijfspand jouw medewerkers besmet. Ook zou je niet willen dat jouw klanten in jouw bedrijf besmet raken. De grote vraag is nu natuurlijk, hoe jij er voor zorgt dat je je bedrijf beschermt tegen het gevreesde virus. In de eerste plaats doe je dat door iedereen goed aan alle richtlijnen te laten houden. Toch is dat lang niet genoeg. Je wil eigenlijk nog meer controle nodig over wie er allemaal in en uit jouw pand gaan. Door een bezoekersregistratie bij te houden, krijg je hier super makkelijk een overzicht van. De bezoekersregistratie met de hand regelen, is niet meer van deze tijd. Maar digitale receptie creëert heel veel tijd en vrijheid. Nu hoef je geen medewerker meer in te zetten bij de receptie. Want met een digitale receptie maakt een bezoeker thuis een afspraak en dan vult hij/zij gelijk de benodigde gegevens in. Vervolgens gaat de klant op weg naar jouw pand en daar kan hij of zij zich eenvoudig aan- en afmelden door zijn QR-code te scannen op een tablet. Op deze manier weet jij altijd hoeveel mensen er in jouw pand zijn. Ook kan je zo bij besmetting heel makkelijk nagaan wie er op dat moment aanwezig was. Super simpel toch?!

https://www.economy.nl/